sâmbătă, iulie 28, 2012

Gelozie browniana

'Mmm.'
'E cald azi in metrou.'
'I-au dat inchisoare pe viata tipului ce i-a omorat pe americanii din cinematograf.'
'Urmatoarea statie este King's Cross Saint Pancras. Usile se vor deschide pe partea stanga. Schimbare pentru trenurile nationale si internationale.'
'Stai pe locul prioritar mamicilor.'
'Vrei un servetel?'
'Dragut, dragut tare de tot tipul de aseara. A fost minunat! Sunt asa de fericita ca am i-am si uitat numele.'
'Miroase a pate de ficat.'
'Inca doua opriri.'
'Aseara nu-mi arata chestia asta.'
'Alo. Da, sunt in tren. Te sun cand ajung.'
'Nu acuma. Dar ce, credeai ca-ti dau acuma?! Si mai tarziu l-ai fi mancat pe al meu...'

Sunt cuvinte care zboara si produc un 'zgomot de fond' pentru urechile noastre. Fiecare dintre acesti oameni isi traieste viata in mod separat de restul lumii. Doar evenimentele ne fac sa ne ciocnim unii de altii, interactionand in mod neintentionat...
Dar oare cat la suta dintre aceste 'accidente' sunt pure coincidente... ? Oare este la voia intamplarii faptul ca merele ce ti-au cazut din punga si s-au raspandit pe trotuar intr-o ordine care ar face geloasa miscarea browniana?
Sent using BlackBerry®

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Nimic nu este intamplator sub soare"

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)