luni, iulie 09, 2012

Despre injuraturi, nervi si vorbe grele

ne place sa ne pierdem cu firea.
ne place sa ne enervam.
ne place sa tipam.
ne place sa DISTRUGEM.

Uneori pare sa ne facă bine aceast 'uragan', urmat o descarcare si detensionare musculara, dar si emoțională.

Multora ne place sa radem de altii si sa facem misto de ei. Da, ne place sa batjocorim si ne place sa ii călcăm in picioare pe cei mai slabi decat noi. Altfel spus, ne place sa fim superiori. Doar ca... superioritatea nu se castiga dand cu pumnul in masa sau racnanind ca un leu la colegul de munca. Superioritatea tine de respect si de modul in care ii tratezi pe cei de langa tine. Niciodată nu vei fi respectat de o persoana de care tocmai ti-ai batut joc sau ai umilit-o. Niciodată!

||| imi cer scuze fata de cei care vor gasi ofensatoare urmatoarele cuvinte |||

Ma distreaza cei care se injura singuri. Multi sunt neatenti la cuvintele pe care le scot pe gura si ajung sa spuna doar tampenii. De exemplu:
- 'da-te-n #*]! mea de handicapat!' - Hmmm.. Baiatule, adica esti bolnav? Sau doar #*]! t este de handicapat?!
- 'sa-ti f!# mortii si ranitii!' - I-ai cunoscut? Ce bine! Eu nu-mi cunosc bunicul, pentru ca a murit cand eram prea mic... Saluta-l din partea mea. Lasand gluma la o parte, sa-mi explice va rog un medic care este farmecul necrofiliei. De ce ar avea ceva cu ei si vrea sa-i 'loveasca'? Am auzit ca unii gasesc placere cand penetreaza un organism rece. Dar de ce si ranitii? Vrea cumva sa le provoace ultima placere?
- 'sa te f!# in c!#, ca nu's homosexual!' - Pe bune ca nu?? Hahaha! Tocmai ai afirmat ca ai vrea sa il penetrezi 'in intuneric' si ai tupeul sa iti negi inclinatiile homosexuale?
- 'sa-ti bagi #*]! in gura mea daca te mint.' - Trist... Baiatule, sa-ti iei alifie si luciu de buze.
- '#*]!@i dumnezei/biserica/crucea!' - Nu-s suficiente pacatele pe care le ai?! Te mai iei si de cele sfinte... Ooof!

Dragilor, lista poate continua. E de ajuns sa fiti mai atenti la ce se intampla in jur ca sa realizati cat de pervertita si cat de imorala este societatea contemporana. Dar noi nu trebuie sa fim ca ceilalti. Unde ar mai fi diversitatea?
Fiti intelepti si feriti-va de manie.
• via BlackBerry®

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu te'am mai citit de mult timp. mi'a placut. am ras :P Si...ai mare dreptate.

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)