marți, iulie 24, 2012

Aliniere de tempo

Si uite-ma iar ca postez de pe computer...
Am scris doar de pe telefon pentru ca se blocase tastatura; dar l-am dus la 'PC GP' si l-am adus mai stricat ca inainte :)) Dupa o interventie pe 'hard-deschis' si achizitie de pe amazon, jucaria functioneaza ca 9.
Buna seara si bine v-am regasit.
In seara aceasta as vrea sa ne luam amandoi ceva timp si sa ne gandim la limite. Mai exact, hai sa ne gandim la ce nu am fi dispusi vreodata sa facem si la ce ne face sa trecem de la stadiul de 'imi place fata/baiatul' la 'sunt indragostit de ea/el'.


...


Ai sa observi ca nu dintr-odata te-ai indragostit, ci sentimentele tale tin de o decizie, apar in urma unui proces constient de apropiere fata de partenerul tau. Nu este un click, ci o aliniere de tempo.


...


Dar de cele mai multe ori ne place sa ne jucam cu focul. Pare dulce si puternic, bland si cuprinzator. Dar pana nu te arzi, nu intelegi efectele sale.

Relatiile nu se fac pentru a fi sfarsite. Nu faci o relatie doar de dragul de a avea o legatura cu cineva, ci te apropii de un om pentru a crea o conexiune de lunga durata. Daca ceva nu functioneaza este pentru ca nu se respecta 'instructiunile.' Cand se strica, te opresti si rezolvi problema, repari defectiunea. Daca nu vrei sa mai continui relatia, motivele trebuie sa fie bine intemeiate si sa nu fie banale; ex: 'Nu mai am chef.'
Un om singur este un om egoist: mancarimea lui, durerea lui, mancarea lui etc. Omul intr-o relatie invata, se modeleaza, se construieste. Sa fugi de oameni care spun ca nu au nimic de schimbat!
Imagineaza-ti relatia precum o casa. Te apuci de contruit o casa pentru a locui in ea pe termen lung. Nu te apuci de construit de mai multe case in acelasi timp si, daca vrei sa abandonezi o constructie, trebuie sa ai un motiv foarte intemeiat. Si cat de serioase sunt motivele pentru care intrerupi o relatie, arata caracterul tau. Seriozitatea motivelor pentru care te lasa partenerul, ii dovedeste felul de-a fi.

Fa o introspectie, vezi unde te afli si mergi pe drumul bun.
Noapte iti doresc!

Un comentariu:

Anonim spunea...

" Daca nu zideste Domnul o casa, degeaba lucreaza cei ce o zidesc; daca nu pazeste Domnul o cetate, degeaba vegheaza cel ce o pazeste. " Ps.127:1

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)