duminică, iunie 15, 2014

Soare cu picioare

- De ce plangi?
- Nu plang. Sufar. Sufar pentru ca nu mai suntem puternici in doi. Sufar ca nu mai sunt cupluri care sa lupte pentru dragoste.
- Sunt de parere ca primele relatii (prima sau a doua) sunt legaturi care ne-ar putea aduce un viitor fericit ca-n povesti, cu dragoste pana la adanci batraneti. Asta daca le-am fi acordat interesul pe care il meritau. Prima dragoste nu se uita si cautam s-o repetam in urmatoarele relatii. Pe masura ce inaintam in acest “joc” contemporan, nu facem altceva decat sa construim pe o baza anterioara. Devenim din ce in ce mai buni in a “combina”, in a insela, in a parasi. Intotdeauna facem o comparative cu fostele relatii.
Seneca spunea ca un om tare, cand e lovit, isi sporeste puterea. Sunt cateva etape ale dezvoltarii prin care orice om trebuie sa treaca inainte de a se bucura pe deplin de o relatie de succes. Indiferent de unde vii si incotro te indrepti, indiferent ca esti negru sau galben, tigan sau arian, sarac sau bogat, vei avea parte de aceleasi tipare in relatii. Uneori te vei indragosti de el fara drept de veto, ca mai apoi sa afli ca el nu te iubeste, alteori partenerul tau iti va parea atat de sters sau de incapabil, incat vei incepe sa dezvolti sentimente pentru prietenul lui cel mai bun sau poate o ruda de-a sa. Alteori, vei insela sau vei fi inselata. Sunt o sumedenie de tipare. Unele persoane stagneaza in anumiti pasi, fapt ce le confera imposibilitatea de dezvoltare si uneori, un regres din punct de vedere emotional si social.
- Stii cum e cand doi se despart: unul se plange intotdeauna mai tare decat celalalt. Apoi fiecare tert isi da cu parerea. Vai, cat pot sa ma deranjeze comentariile inutile! Am nevoie de un barbat si nu de un copil! Nu trebuie sa mearga la mama lui sa se planga despre neintelegerile noastre. Am nevoie de cineva care sa ma sustina si sa ma incurajeze, sa ma ajute sa cresc!
- Inseamna ca inca de la inceput n-ai avut incredere in viitorul relatiei.
- Am nevoie sa evoluez, nu sa cobor.
- Dar la nevoile lui nu te gandesti? Prin afirmatiile tale nu faci altceva decat sa-mi confirmi ca esti egoista.
- Si ti-am spus ca sunt egoista. N-am negat niciodata. Eu nu am nevoie de un barbat care sa nu se multumeasca cu putin.
- Atunci ai avut asteptari mult prea mari de la el.
- Nu cred in relatiile la distanta. Cum ai spus si tu, nu pot sa ies la plimbare cu telefonul. Cand am o problema personala de rezolvat, simt ca nu am cu cine sa o rezolv.
- Mai intai ati format cumplu si apoi ati inceput sa va cunoasteti. Ati uitat sa fiti prieteni. Ti-a fost ca un "Soare de urgenta". Cat timp a fost potrivit pentru tine, ti-a iluminat viata si a contribuit la dezvoltarea ei armonioasa. Cand ceva a intrerupt acest proces, soarele tau a facut pasi. A devenit un “Soare cu picioare”, in jurul caruia nu ai mai orbitat. Faptul ca nu mai crede nimeni in relatiile de amicitie intre un el si-o ea, ne impinge in "focul luptei". Are logica si pentru tine ce spun aici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)