joi, iunie 05, 2014

Crescendo

Când sunetul întunericului a umplut încăperea, inima de spaimă mi-a îngheţat în piept. Respiraţia mi s-a oprit, pulsul mi s-a accelerat şi auzeam în timpane cum sângele îmi traversa violent capul. Un sunet strident de vioară regală a străbătut încăperea, neglijând teribilul moment în care mă aflam. Cineva se bucura de suferinţa mea. Cu ochii în lacrimi şi muscându-mi limba, mă mişcam spasmatic pe parchet, căutând ieşirea. Funia din jurul gâtului îmi strângea venele şi arterele, oprind temporar sângerarea. Am vrut să ţip, dar ştiam că n-avea cine să mă audă; am urlat în mine şi-am continuat să mă târăsc. Ciotul arcuşului înfipt în ficat îmi provoca dureri fenomenale.
Ploaia începuse şi tuna puternic. Atunci m-am rugat pentru un cutremur. Mi-am dorit să ies cât mai repede afară, înainte ce Dirijorul să mă găsească. În urmă cu o oră, pe la mijlocul repetiţiei, în timp crescendo-ul orchestrei intensifica atmosfera, Dirijorul a luat-o razna şi-a înfipt baghetă în ochiul stâng al violonistului principal. De sub sacou a scos o maceta şi în câteva secunde a decapitat jumătate din instrumentişti. Uşile fiind inchise în prealabil, panică n-a părăsit cameră. Ce s-a întamplat mai apoi, nu-mi amintesc.
Ba da. M-am trezit cu capul în pian, cu o coardă în jurul gâtului şi cu sângele sărind peste tot, căutând parcă să atingă corzile ce mi-ar fi exprimat durerea. Daniel, trombonistul, a fost cel care m-a salvat, lovindu-l pe Dirijor cu extinctorul in cap. Restul... Ah!... Prea violent ca să-ţi descriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)