vineri, septembrie 12, 2014

Sfârșit cerut

Ma învățasei că fericirea se numără-n doi
Îmi promisesei viață-ntre stele
cu pace și miros de zorele
cu-nțelegere și fără urme de rele.
Dar m-alungaşi ca pe-un sac de gunoi...

Și neamu' mă-mpunge și îmi tot dă șuturi
M-au părăsit și plâng că mi-s proastă
Am iubit un nebun ce m-a cerut de nevastă
Dar mă mințea și mă compara cu rebuturi...

Sunt inferioară,  discriminată și părăsită
Muncesc pe 5 nasturi și-o bucată de pită
Doamne, mor! Sunt obosită...

Să iubesc? N-am pe cine.
Nimănui nu-i pasă de mine.

Mă sfârșesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)