luni, septembrie 22, 2014

Cine?

Cine va crede în mine?
Cine mă va respecta?
Cine nu mă va respinge?
Cine îmi va oferi atenție?
Cine mă va accepta așa cum sunt?
Cine îmi va scrie povestea de dragoste?
Cine va avea răbdare cu mine?
Cine îmi va crește copii?
Cine mă va iubi ca pe sine însuși?
Cine va fi alături de mine până la final?
Cine îmi poate spune cum să am grijă de mine și de familia mea?
Cine mă va ajuta să am o viață de succes?
Cine mă va învăța să iubesc necondiționat?
Cine mă va îndruma spre o viață împlinită?
Cine va avea nevoie de mine?
Cine?

El, Iisus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)