luni, septembrie 15, 2014

Aripi albe

14.9.14 - Pentru Ade și Sorin

Aripi albe

Te-am zărit printre petale
pe prispa casei tale
dansând o matură prin praf,
iar sub al ferestrei glaf
zăcea un biet pisoi
pe-un sac de usturoi.
Încet, mi-am zis că ești frumoasă
și că-ntr-o zi ai să-mi fii mireasă.

Ani multi au mai trecut
și uneori viața tare m-a durut...

Într-un Februarie pe-nserat,
aflând că-ai venit acasă,
curajul m-a îndemnat
să te invit la masă.

Din joaca nopților de iarnă,
în timpul petrecut în taină,
mi-ai crescut adânc în suflet
parfumate flori de vise,
arbori mari și mult brădet,
acoperind discret
ruine vechi și focuri stinse.

I-am sărutat pe-ai mei părinți,
mi-am strants în brațe și nepoții
Și te-am urmat cu rugi fierbinți
trecând prin Poarta Morții.

Din porumbeii călători
mi s-a intors o porumbiță
cu aripi blânde,
vorbe calde,
cu pasul mândru și puternic,
cu zâmbet larg și prea-cucernic...
Iar eu, în taină îngenunchiat
mâini spre cer am ridicat.
Ca un copil, în umilință
am mulțumit Tatălui de Sus
pentru darul bun adus
şi că mi-a împlinit dorință.

Acum, TU ești a mea Mireasă
și Regină.
Domnește tare peste mine!
Straluceascã a ta lumină!
Și coboară-ți dulcele sărut
pe obrazul apărut
și peste sufletul de vazã
ce ți se închină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)