vineri, mai 25, 2012

Acton Town

Sunt în tren (a se citi metrou) într-un ambuteiaj. Un puşti de 11-12 ani din dreapta mea îi dă un mesaj mamei sale "Im with friendz", la care ea ii raspunde "I dont care." Un amic de-al său comentează: cum că mama lui l-a alungat când a fugit/divorţat de tatăl sau. Cum să vorbeşti aşa copilului tău?!? ...
Tipa din faţa mea se macheaza nestingherită.
În cele din urmă am ajuns în staţie la Acton Town si ne-am suit în alt metrou ce pleca mai devreme.
...
Toată ziua m-am gândit la un lucru: unde stă ascunsă acea dragostea adevărată?
Majoritatea relaţiilor din ziua de azi încep printr-o cafea/ceai băut împreună urmat apoi cu o partida de sex pentru cunoaştere 'deplină'. Motorul relaţiei este atracţia fizică, iar când aceasta dispare, schimbi partenerul (doar n-o să rămâi în aşteptare?!?)
Mă uimeşte şi mă dezgustă acest trend al sexului ocazional şi plin de perversiuni, bazat pe dorinţa de explorare ('vreau să văd şi eu cum e').
Mai bine aţi explora o carte!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)