duminică, martie 14, 2010

inteligenta emotionala

m-am asezat pe o banca intr-un scuar din ploiesti de pe bvd independentei.
trenul vine in jumatate de ora, asa ca am timp sa-mi fac un rezumat al ultimelor 24 de ore... in care am purtat diferite discutii despre stapanirea de sine (exersata din plin in ziua trecuta).


imi place sa pun intrebari "nebune", pentru ca socheaza.
daca omul respectiv este pregatit in orice moment pentru o discutie incitanta, filosofica, sofista etc., pentru mine inseamna ca acelei persoane nu ii este frica sa fie provocata.
am rasfoit si cateva carti de psihologie, iar cea care mi-a atras atentia a fost "inteligenta socio-emotionala".
am descoperit ca acest timp de inteligenta presupune urmatoarii itemi:
- empatia primara;
- rezonanta emotionala;
- precizia empatica;
- cognitia sociala;
- sincronia;
- imaginea de sine;
- preocuparea;
am citit mai in detaliu si am descoperit ca detin o inteligenta socio-emotionala peste medie.
ciudat :)))!


iata si un video care vobeste despre inteligenta emotionala din perspectiva stiintifica (medicala):

2 comentarii:

Samy spunea...

am studiat si eu ceva la facultate despre asta. am citit ceva din Daniel Goleman - Inteligenta emotionala. daca te intereseaza poti sa o citesti ca e super interesanta :)

STEFAN BENIAMIN ™ spunea...

Multumesc pentru recomandare :)

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)