joi, aprilie 15, 2010

Horia şi Ioana

Credeam că viata la câmp e uşoară.
Am plecat cu câţiva prieteni în satul Horia, judeţul Ialomiţa, pentru a planta câţiva pomi fructiferi şi a pune ceva cartofi, fasole etc.. Când m-am trezit cu sapa în mâini... am tăcut de uimire. Ceea ce din priviri părea uşor.... "ridici sapa, o bagi în pământ, tragi pământul"... s-a dovedit a fi puţin diferit. O doamnă din sat venită să ne ajute, m-a întrebat direct:
Esti bucureştean ?
- Da tanti. Se vede?
- Da maică. Hai să-ţi arăt cum se face.
Dupa un scurt training, am devenit atât de priceput incât ceapa, fasolea şi bostanul, practic, au intrat singure in pământ.
Am servit un prânz copios la Nea Vasile şi Tanti Victoriţa; după care am admirat colecţia zoologică a gazdelor noastre. O capră a incercat să mă sărute...
Munca a continuat cu lucrul la care mă pricepeam cel mai bine: copacii! M-am simtit in elementul meu plantând pomi, toaletând arbori şi dărâmând garduri pentru a face loc noilor aliniamente.
Apoi a început ploaia. Ne-am strâns catrafursele, ne-am salutat gazdele şi ne-am îndreptat către masini. Johnny fusese ademenit de nea Vasile cu o "găină la pachet". A refuzat politicos şi am plecat exact în momentul în care dânsul facea semne disperate sa oprim. Din curte a apărut tanti Victoriţa... cu o găină vie.
- Asta cu moţ. Dacă o ţii mai mult, iţi face şi ouă.
Biata găină, în al doilea ceas al existenţei sale sub tutela noastră, deja fierbea în suc propriu. Criminalul a fost subsemnatul, care nu a rezistat tentaţiei de a servi sâmbătă după-amiază friptură de găină. Mulţumiri fie aduse tovarăşei Aurora, care s-a oferit să ne ajute în îndeplinirea obiectivului!
În drum spre casă, ne-am oprit la Carrefour, unde la toaletă, un nene mă fixase din priviri şi nu-mi mai dădea drumul...
Seara s-a incheiat în familie, unde am sărbătorit a 25-a aniversare a scumpei şi dragei mele surioare.
La mulţi ani Mihaela-Ioana! Să ne trăieşti vesnic!
Tata Domnul să-ţi binecuvinteze tinereţea!

3 comentarii:

Mihaela spunea...

Ce mai o zi care a facut istorie!!Si nu ma refer la celebrul vas care s-a scufundat la aceasta data.ci la multitudinea evenimentelor ce s-au intamplat de ziua mea:*:*Multumesc pt tot:!:*:*

Anonim spunea...

cand eram in liceu ne-au dus sa facem practica la camp, la sapat porumb. Cum eu nu stiam cum arata ;)) am taiat tot porumbul :D cealalta iarba asemanatoare cu porumbul era mai numeros reprezentata asa k am lasat-o crezand ca e porumb.
e fain pentru cei nascuti la sat, au si cunostinte din domeniul agriculturii :))

ayana

Anonim spunea...

La Multi Ani Mihaela si la inca multe zile frumoase ca ceea in care te-ai nascut;)
Cat despre tine Beni, ma bucur ca ai inceput sa tii in mana "stiloul" campului:) Ai grija sa inveti sa scrii frumos si cu alte ocazii ;)

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)