joi, octombrie 22, 2009

Cada şi instalatorul

"Românul este bun la toate", aşa spunea un dicton pe vremea pre'decembristă.


Aseară cada mi-a făcut o surpriză: s-a înfundat. I-am dat cu Peak, i-am dat cu MrMusculo şi alte materiale desfundătoare, dar degeaba...Nimic!
Dimineaţa a venit un instalator dornic de succes: "Spargem, schimbăm...la vecinul de'sub, că pe la matale nu se poate". Vecinu' şi-a pus mânile în cap când i-am explicat. M'am făcut mic şi am plecat (mi-e şi ruşine de dânsul, câte a îndurat din partea nostra...).
Instalatorul a plecat şi el, iar eu m-am dus să cumpăr un 'şarpe'.
Am băgat unealta şii...tzac-pack! - s-a desfundat conducta! Simplu, nu?! Adio ziduri dărâmate, adio vecini deranjaţi!


Dacă mă uit la noua generaţie din care fac şi eu parte, ma sperii puţin: de când cu băieţii care îşi descoperă veleităţi de metrosexuali, homosexuali şi emo, se cam duce calitatea de a fi bun la toate pe apa sâmbetei.


concluzia: Acum sunt bun de "măritat".

Un comentariu:

MIhaela spunea...

Multumim Domnului ca s-a rezolvat si ca ne-a dat indrazneala sa folosim sarpele desi nenea instalator a zis ca nu se poate!!!
Daca nu ne gasim de lucru cu facultatea cred ca avem sanse ca instalator!

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)