sâmbătă, noiembrie 19, 2016

Salut - 191116

Salut.
A trecut ceva timp de cand m-am oprit sa discutam. 2016 a fost un an dement, socant si fericit. Nu stiu cum altfel as putea sa il descriu. Pe plan personal, viata s-a imbunatatit, iar binecuvantarile de la Tata au facut ca sa timpul sa treaca mai usor. Pe plan international, macro, anul asta s-au intamplat o groaza de mizerii.
Doamne, iti multumim ca ai mila si grija de noi!

Azi e Sabat. Am destul de mult timp sa ma fac introspectie si sa analizez ce s-a intamplat, astfel incat sa hotarasc ce am de facut mai departe.

M-am plimbat destul de mult anul asta si am descoperit locuri noi si oameni minunati. [Sora mea m-a intrebat ce fac si i-am raspuns: "Mazgalesc niste cuvinte."] Mare parte din anul acesta am fost sofer de Uber/minicab (taxi) si am avut experiente placute si urate. Saptamana asta am avut o discutie cu un ateu, care mi-a spus ca a fost alegerea lui sa nu mai creada in Dumnezeu, pentru ca religia catolica in care a crescut, l-a invatat ca oamenii pacatosi vor suferi vesnic si el nu vrea sa accepte sa se inchine unui zeu crud si care gaseste placere in vesnica suferinta a creatiei sale. De asemenea, el a amintit ca tatal i-a parasit familia cand avea 10 ani si, dupa aniversarea lui de 15 ani, mama sa a trecut in nefiinta. I-am spus ca imi pare rau pentru el, ca ii inteleg suferinta din copilarie, pentru ca al meu tata a murit cand inca aveam 11 ani. Dansul a zambit, si-a pus mana pe umar meu si a zis: "Stai linistit, a trecut. Vad ca ne-am descurcat destul de bine si am ajuns doi adulti puternici." Avea dreptate. Am trecut peste suferinta, pentru ca durerea nu este vesnica, ci doar consecinta ei este eterna si irevocabila. Am cautat sa ii explic printr-o ilustratie ca pedepsirea celor rai nu se va produce printr-un iad de foc vesnic, ci Dumnezeu ii va distruge pe aceia care i-au intors spatele intr-o singura ocazie, pentru ca El nu gaseste de cuviinta ca sa chinuie oamenii aceia o eternitate. II va nimici si gata. A zambit si mi-a spus ca Dumnezeul pe care el in cunoaste nu este acela pe care eu il descriu. Ne-am strans mainile si a plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)