vineri, aprilie 11, 2014

Ultima zi

Ma vezi pe strada. Merg in fata ta si am o traiectorie nedefinita. Ma misc greoi. Ma ajungi din urma si, prin parul ciufulit, inainte sa-mi vezi chipul, imi zaresti obrajii rosii. Te apropii mai mult si-mi vezi ochii plansi. In timp ce caut sa-mi sterg lacrimile, iti intalnesc privirea. Ma credeai beata. Citesc asta in uimirea ce-ti strabate chipul. Ah! Toti credeti asta despre mine! As vrea sa fiu ascultata, caci de mult imi doresc sa ma auda si pe mine cineva! As vrea sa-ti explic totul dintr-o singura privire.
Vin de la munca. Azi a fost ultima zi. Azi am fost concediata si plang pentru ca ma doare. Ma simt neputincioasa. Noul director s-a gandit ca persoanele trecute de 40 de ani sunt inutile. Suntem prea batrani pentru lumea asta moderna. Sa ne impuste, zic! Si asa facem umbra degeaba prin birouri!
Sunt divortata, apoi el a murit; am 2 copii cu varste sub 10 si ma intreb ce-o sa fac de maine... Nu stiu daca ma intelegi... Nu-ti cer decat sa ma asculti. Dar de ce sa-ti cer?! Merit si eu sa fiu ascultata, fara sa cer sau sa platesc! Hai, du-te mai departe, ca oricum n-ai timp sa ma asculti.
Doamne, ce vrei de la mine? Zi-mi ce trebuie sa fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)