marți, martie 22, 2016

Dulap

1:38 am, London, 22.3.16

Secrete si demoni, scheleti si fantome ce stau in dulapul care in copilarie ne ducea catre Narnia... Am facut din noi un tomberon de greseli si regrete, prefacandu-ne ca suntem fericiti, desi avem sufletul plin de vanatai. Am inchis in noi usa catre fantezie si acum traim cu teama ca daca cineva ar gasi cheia si ar intra, s-ar speria de intunericul de dinauntru si ar fugi, blestemandu-si clipa in care a avut curiozitatea sa ne cunoasca. Astfel, ne-am asigurat ca nu mai exista cale de acces si am aruncat in dulap orice ne-ar putea aminti de taramul fericirii.

1:43 am

Nu mai avem nevoie de trecut, pentru ca oricum nu am invatat nimic din el. Repetam iar si iar aceleasi prostii si speram ca cineva, intr-o zi, o sa vina sa ne repare.

1:49 am

Ne-am ranit curajul cu oameni care au inima prea mica sa ne iubeasca. Pana nu vom invata ca nu mai avem nevoie de secrete pentru a fi fericiti, nu vom gasi oglinda care sa ne reflecte asa cum suntem, imperfecti dar minunati. Nu suntem copia unei utopii si nici ar trebui sa ne straduim sa devenim una.

1:55 am

Timpul trece in siguranta, dar in nestire.
Suntem in milocul unui ocean de pareri, plutind intr-o barca artificiala si vaslim incet si anevoios catre un pamant povestit de catre cei ale caror existente au fost extraordinare si indiferente valurilor de ura.

2:00 am

Linistea si absenta vantului ne face sa credem ca suntem pierduti. Inconjurati de miliarde de ochi ce ne privesc, suntem singuri printre aceste cadavre ambulante. Pentru ei suntem doar niste vaci de muls, carne pentru gratar sau piele pentru haine. Vor sa ne poarte si sa isi aduca glorie si fala de pe urma noastra.

2:06 am

Am indraznit sa deschidem putin usa dulapului si am dorit sa facem curat, pentru a regasi acea portita de scapare. Dar ne-am deschis fata de niste oameni carora le-a fost sila sa se murdareasca de noi.

2:14

Oare cand vom intelege ca avem nevoie de Lumina sa vedem in intuneric?!?
Oare cand Il vom lasa pe El sa ne curete?!?

2:16

Ce bine ca totul nu se termina aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)