sâmbătă, septembrie 19, 2015

Scrisoare către tata

Dragă tată,

Aș fi vrut să fii aici să discutăm față în față, dar având în vedere circumstanțele, mă bucură mult că îți pot scrie.

Aș fi vrut să ne vezi acum...
Am crescut amândoi cu dor de tine și ne-a fost foarte greu multă vreme, dar Dumnezeu a dat minte sănătoasă și ajutor potrivit mamei să ne dezvoltăm corespunzător vremurilor pe care am ajuns să le trăim. Ai fost tare binecuvântat să ai o asemenea nevastă, care să suplinească lipsa ta în educația copiilor și să se facă tot ce a ținut de ea pentru fericirea lor.

Lumea s-a schimbat de când nu mai ești; tehnologic și medical suntem foarte avansați, însă social și spiritual suntem înapoiați rău. Noțiunea de familie a început sa dispară, valorile imorale au devenit normale, credința este un tabu... În fine, devine acel haos de care mi-ai povestit că va ajunge să fie lumea.

Am terminat Peisagistică, am fost profesor câțiva ani și de trei ani sunt oficial în Londra. Mihaela e de cinci ani aici. E o 'bombonică' de fată. Ai fi fost mândru să știi că ai tăi copii sunt rezidenți ai Regatului Unit. Anul ăsta ne-a vizitat mama și tare mult mi-aș fi dorit să o faci și tu!

Am un blog pe care mai îmi scriu gândurile sub forma unor povești și mă bucură mult să primesc feedbackuri pozitive din partea cititorilor. Da, eu ăla care era prea timid să lege două cuvinte a ajuns să scrie.

Dragă tată, îmi lipsești. Ne lipsești. Mult! Dar știu că avem ocazia să ne revedem.

Te-aș îmbrățișa...

Notă: Vasile Pantelimon a fost un inginer electrician pe care prietenii și colegii săi l-au descris ca fiind "Un bărbat adevărat, ce făcea doar lucruri de calitate. Nu era un om cu două fețe și era activ implicat în viața celor apropiați."

Nu mai e printre noi din 19 septembrie 1998.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)