duminică, septembrie 20, 2015

Gânduri în aer

Am mâinile reci, un zambet larg pe buze și vreau să ajung acasă. Poate că nu sunt mai obosit decât de obicei, dar casc de mama focului! Sunt cu gândul la patul meu, la gălăgia vecinilor de bloc, la plopii ce noaptea își proiectează umbrele prin camera mea. Mi-e dor de mama și de stilul ei pragmatic de a privi viața. In urmă am lăsat-o pe sora mea, care s-a reobișnuit să mă aibă zi de zi aproape și, care îmi va duce dorul. Imi iubesc familia și ele sunt îngerii mei.
Sunt în drum spre casă. Autocarul tocmai a ajuns la aeroport și trebuie să închid. Până data viitoare, toate cele bune de Sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)