miercuri, iulie 08, 2015

Ma primesti?

Salut.
Da, stiu ca te-am ignorat in ultima vreme si imi cer scuze. Ma ierti?
Multumesc!
Chiar imi era dor de tine si de discutiile noastre nebune, in care invarteam Universul si descopeream lucruri noi. Langa tine am putut mereu sa fiu eu, cu aberatiile si frustrarile mele, cu ideile mele SF si cu intrebarile nebune dezbatute, ce m-au facut sa ma incred in tine, indiferent cat de cat timp s-ar fi scurs intre noi.
As vrea sa redeschid fereastra dintre noi, dar nu cea virtuala, ci cea reala prin care sa adie voia buna si sa fim iar 'NOI'.
Ma primesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)