miercuri, mai 13, 2015

Vreau/Nu vreau (.be 2015)

Psalmi 119:105 NTR
Cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele și o lumină pe cărarea mea.

Buxelles, 9 mai 2015

NOTIȚE:

Pentru ca suntem împreună, iar pentru ca sunt și eu aici... ca și dumnevoastră, VREAU multe.

Vreau!
Vreau să fiu fericit. Fiecare dintre noi a plecat din România pentru a-și face o viață mai bună.

Vreau să cred că sunt un alt Avraam, călăuzit de Dumnezeu în drumul său prin lumea necunoscutelor și implicat activ fiind în a face din viața mea un succes.

Vreau să aștept în tăcere răspunsul Domnului, necârtind și neridicând pumnul spre cer.

Vreau să îmi amintesc zilnic că relația mea cu Tatăl Ceresc este singurul lucru care cu adevarat contează.

Vreau să mă deconectez de la probleme, făcând ca viața mea să fie echilibrată și păstrând Cuvântul Său ca unică sursă de alimentare pentru bateria sufletului meu.

Vreau să fiu pregătit pentru vremurile viitoare, știind cu certitudine că Tata este deja acolo (în viitor).

Dar sunt și lucruri pe care nu le vreau:

Nu vreau să fiu singur. Deși departe de "acasă", am familia aproape.

Nu vreau să știu ce s-ar întâmplă dacă Dumnezeu ar înceta să mai creadă în mine. Cu siguranță, în următoarea clipă aș înceta să mai exist.

Sunt un om care astăzi este aici, înaintea dumneavoastră, doar pentru că Dumnezeu și-a dorit să ne cunoaștem.

Doamne, nu știu încă spre unde merg sau unde vrei să ajung, dar un lucru știu:
"cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele și o lumină pe cărarea mea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)