miercuri, aprilie 15, 2015

LMA MIHAELA 15415

Ești vocea ce-mi vorbește-n minte
Și-mi spune "Stai cuminte!"
Iar de mi-e gândul mult prea greu
Mă readuci la cele sfinte.

Ești piatra mea de-a aducere aminte
Iar tu viața o cunoști mai dinainte.
Și oriunde-n lumea-ntreagă aș fi
La binele și bucuria ta m-aș gândi.

Lângă tine am crescut ca bradul
Și cu tine am sărit mereu gardul
Ești motivul pentru care departe înseamnă acasă
Iar mâncarea cu gust de ''Mai'adă'' e pe masă.

Ești mai dulce ca orice ciocolată amară
Alerg ușor printre rime, să n-o dau în bară
Ești un înger de fată și pansament pentru rână.
Daca erai pisica, te tundeam de blană.

Pe urmele tale orice om sănătos vrea să calce
Și știu că pentru poezia asta îmi iau scatoalce
Inchei cu urări de sănătate și bani,
"Să îmi trăiești veșnic, La mulți ani!"

Un comentariu:

aysha spunea...

superba poezia, sa-mi traiti ; va :-* -:* <3

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)