marți, februarie 10, 2015

Eva

În stânga soare, în dreapta nor negru. Mă simt ca la final de lume.


Eva a ieșit de la examenul de chirurgie și a fost surprinsă să mă vadă in fața clădirii. Cu zâmbetul pe buze, mă ia în brate și imi șoptește la ureche:
- Ce naiba cauți aici? Ți-am spus că nu vreau să te mai văd!
- Deci continui cu încăpățânarea... i-am soptit în timp ce îi mângâiam spatele.
- Eva, pe noi nu ne prezinți? o atenționă una dintre cele trei colege ale sale.
- Sigur, spune in timp ce se smuci din brațele mele. El este David, fo...
- Iubitul ei. Fetelor, ce mă bucur să vă cunosc. Eva mereu îmi povesteste cat de bine vă distrați împreună și cât de inseparabile sunteti. Aproape întotdeauna este cu voi.
- David, ce drăguț ești! răspunse o altă fată. Nu știu de ce ni te-a tinut Eva ascuns atata timp.
- Cat despre inseparabile, se băgă și cea de-a treia in discuție, nu prea suntem. Chiar acum urmeaza să ieșim la "Mamba" după o pauză de două săptămâni. Așa-i că vii cu noi?
- David e foarte ocupat azi și nu vrem sa îl amețim cu discuțiile noastre despre cosmetică.
- Sunt ocupat, dar pentru iubita mea pot să îmi fac câteva ore, le-am spus în timp ce am luat mana Evei si am sărutat-o. Ea a zâmbit platonic. Și in plus de asta, am continuat, locul meu de muncă este chiar lângă Mamba. Am ceva special să vă arăt.
- Sper că nu ești vânător de organe, a spus o colegă ușor îngrijorată.
- Dacă aș fi, aș putea spune că am dat lovitura cu voi.
Tot drumul spre Mamba, Eva și-a dat mesaje cu habar-n-am-cine. Nu o mai văzusem de 5 săptămâni, asta înainte ca să mă cheme la ea pentru o ultimă partidă de sex sălbatic. Cred că știa că avea să fie ultima dată. A doua zi mi-a dat un sms spunând că mă urâște și că nu vrea să mă mai vadă niciodată. Am sunat-o zile întregi, dar nu mi-a mai răspuns la telefon. Am căutat-o pe unde știam că o pot găsi, dar nimic... După vreo două săptămână m-am oprit.
- David, îmi pare rău, mi-a spus Eva în timp ce intram pe strada clubului. I-am zâmbit iar apoi am ignorat-o.
- Fetelor, am pregătit ceva special pentru voi. Haideți cu mine, le-am spus în timp ce am deschis ușa localului de lângă Mamba.
- Da, vrem!
Am coborat la Chat Blue și lângă garderobă ne-a întâmpinat Bo, proprietarul clubului.
- Bo, aceste fete minunate vor să se distreze.
- Bine ați venit! Prietenele lui David sunt și prietenele mele. Maria se va ocupa de hainele voastre.
Clubul era gol, muzica oprită și pregătirile erau în toi pentru noaptea ce avea să urmeze. Era aproape ora 19. După câteva clipe, fetele serveau primele shot-uri de tequila la bar. Zâmbetele de bucurie, discuțiile și băutura din partea casei au destins atmosfera. Eva stătea într-un colț întreținându-se cu telefonul. După vreo jumătate de oră, luminile s-au stins și muzica s-a oprit, iar toată lumea a început să țipe! În secunda următoare, în difuzoare s-a auzit o numărătoare inversă de la 10. La zero, Crystal -barmanița- a apărut cu un tort mare cu artificii, cântând "La mulți ani!"
- David, să ne trăiești! au strigat Crystal, Maria și Bo, iar cele trei colege au început să aplaude și au sărit să mă pupe, chinuind și aducându-mi urale. Eva era neclintită în colțul ei. Eram ca și invizibili pentru ea.
- Vă multumesc că suntem împreună! am strigat în timp ce îi adunam pe toți la o îmbrățișare de grup.
- Ce surpriză frumoasă! au zis fetele. Eva, hai și tu la tort, au indemnat-o. Eva s-a ridicat și a ieșit din club. Muzica trance a început să cânte în timp ce tăiam tortul și îl împărțeam fiecăruia.
După vreo oră, am plecat să o caut pe Eva.
- Maria, fata care a ieșit, s-a mai întors cumva?
- Nu dragule. Sau cel puțin nu am văzut-o.
- Multumesc scumpete. Ce m-aș face fără tine?!
- Te-ai plictisi.
- Hahaha! Câtă dreptate ai. Îți mulțumesc că mă iubești.
În timp ce urcam scările, am observat un bilețel lipit pe ușă de la intrare:
"David,
Sunt însărcinată, dar nu cu tine.
PS: La multi ani!"


-original-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)