luni, ianuarie 05, 2015

Dragul meu jurnal

"Dragul meu jurnal,
de ceva timp lumea (mulți, mulți oameni) îmi spune secretele ei. Întâlnesc din ce în ce mai mulți oameni care mi se destăinuie aproape "din senin", fără ca discuția noastră să meargă în direcția respectivă...
Oare de ce se întâmplă asta?
Oare are trebui să mă îngrijoreze sau să mă bucure încrederea pe care o primesc?"

"Dragul meu jurnal,
m-am tot întrebat zilele astea ce au avut în comun fostele mele iubiri...
și n-am găsit vreun element comun."

#Dragă jurnal,
Îmi place să fiu îndrăgostită. Dar din păcate nu mă îndrăgostesc de un om, ci doar de ideea de a iubi un anumit bărbat. De exemplu, în seara asta i-am spus lui John că sunt îndrăgostită de tipul din Turda și că m-aș mărita cu zâmbetul lui dacă aș putea.
Oare sunt o fraieră? Sunt sătulă să fiu luată de superficială...
Uite, când Mihai s-a întors în capitală, am condus mai bine de 90 de minute prin trafic doar ca să stăm la o cafea. Și când am ajuns, am realizat ca îmi dăduse adresa greșită, așa că a trebuit să-l mai aștept 15 minute până a ieșit din Mall-ul din Est. Băi, deci nici măcar nu m-a luat în brațe să mă pupe! Am mers apoi la un Mc dubios, unde n-a facut altceva decât să îmi povestească el ce manager bun a devenit și ce rezultate bune a avut la ultimul loc de muncă... Bine, a părut foarte interesat de mine și subtil mi-a zis că ar fi dispus să o luam de la capăt; dar mi s-a părut teribil de enervant și nesimțit când mi-a spus că încă sunt un copil și că pentru a deveni genul de femeie care deja mă cred, mai am de crescut emoțional și intelectual! Îți vine să crezi tupeul lui?!? Grasul naibii! Da, s-a îngrășat 10kg în anul în care nu ne-am văzut. Am tăcut din gură, am zâmbit și în scurt timp am ieșit amândoi, nu înainte de a merge împreună la Lidl. Simțeam nevoia de ceva dulce, așa că mi-am luat compot de vișine. La casă, înaintea noastră se afla un cuplu si al lor copil, iar eu îmi făceam cu ochiul cu puștiul. Tatal său, văzându-ne, spuse: "Stai cuminte, nu vezi că e cu soțul ei?" Toți am început să râdem, iar după ce am ieșit din magazin, Mihai a continuat gluma, mai ales că ne-am reîntâlnit cu familia respectivă în parcare. Mi-am luat repede la revedere, m-a îmbrățișat și am plecat.
În săptămânile care au urmat, ne-am scris rar, iar de fiecare dată el a avut grijă să îmi reamintească de gluma ca sunt soția lui. Și dacă ar fi fost fost atât, ar fi fost bine bine, dar aproape mereu a avut grijă să îmi facă o aluzie la faptul ca sunt o prințesă nehotărâtă și că ar trebui să mai renunț la figuri...
Mă obosește, așa că am decis să îl evit. Nu am nevoie de o persoană care să se creadă prea bună pentru mine. Sau poate mi se pare asta?!? Uite, tocmai de asta îmi place să fiu îndrăgostită de o idee, nu de o persoană!
Mă înțelege și pe mine cineva?
Poate că ar trebui să îi mai dau o șansă lui Mihai?
Dar sunt atâția bărbați mai bogați și mai arătoși ca el și care m-ar trata ca o prințesă...
Oof!"

"Drag jurnal,
Ești singurul de încredere!
Găsesc din ce în ce mai puțini oameni în care să am încredere, deși sunt înconjurat de o sumedenie de persoane. Parcă mi-e dor de cei care m-au dezamăgit... Un dor combinat cu milă că nu au înțeles nimic din ce am făcut pentru ei și că nu le pasă că m-au dezamăgit. Simt că a rămas ceva nedemonstrat..."

"Dragul meu jurnal,
cu toate că sunt pe jumătate adormită, simt nevoia să discutăm.
Mi-e dor de primul. Mă tot gandesc la el. Mi-e dor de Bogdan, de cum mă săruta și cum se juca cu mine precum plastilina. Oare m-ar mai iubi dacă am mai încerca sa ne apropiem?
Am văzut lumea cu Fabio, Marco m-a împodobit cu cadouri scumpe și mi-a ajutat financiar familia, Denis m-a învățat profunzimile sexului, dar tot la Bogdan mă gândesc. Nu are nimic financiar, profesional e intr-un impas, dar mi-e dor de el și cred in el. Cred cu tărie că alături de mine se va ridica și va realiza lucrurile pe care știu că și le dorește.
Dacă inchid ochii, îi simt respirația pe obraz și sărutul pe gât... Mâna lui sub fusta mea... Ah! mai bine mă trezesc, că oricum nu am certitudinea că va mai putea fi ceva vreodată între noi.
Mulțumesc că și azi m-ai ascultat. Vorbim mâine."

#original
Stefan Beniamin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)