sâmbătă, noiembrie 15, 2014

Delia

Mihai, e o nebunie!
Da dragă, observ...
Și nici măcar nu înțeleg ce naiba mă atrage la el. Probabil pentru că e singurul -în afară de Andrei- pe care nu l-am comparat cu alți bărbați din viața mea. Dar mă disperă atitudinea asta a lui de mare Don Juan! Frate, știe exact cum să îmi vorbească pentru a mă scoate din orice stare nervoasă... Aş vrea și eu să îl pot ignora așa cum mă ignoră el pe mine...
Dar tocmai ce mi-ai spus că îți dă atenție? !
Băi Mihai, tu cu cine ții?
Voi ține mereu cu echipa ta. Doar sunt fanul tău numărul doi!
Și cine-i fanul meu numărul unu?
Mama ta.
Are sens ce spui.
Apropo de echipă, imaginează-ți relația ca pe o echipă formată din două persoane. Formula de joc, strategia și tactica se mai schimbă, însă încearcă, pe cât posibil, să joci împreună cu aceeași persoană pentru o perioadă cât mai mare de timp. Îți spun și de ce: când schimbi coechipierul des, ți-e mai greu să te atașezi și să construiești un raport de egalitate. Vei fi mereu pe grabă, vei avea doar momente de performanță sau eșec, din care îți vei învăța sau nu lecția, astfel încât să oferi performanță alături de următorul coechipier. Când echipa pierde, faceți o analiză și descoperiți funcționează. Pe baza analizei, puneți un diagnostic și formați o strategie. Nimeni nu spune să continui să joci pentru o echipă slabă, dar renunță doar atunci când ești 100% sigură că ți-ai făcut partea. Unele lucruri nu țin de tine. E chiar mai înțelept să renunți la momentul potrivit decât să suferi pe termen lung din cauza unei relații defectuoase.
Mihai, mă oftici că ai dreptate!
Darling, nu-i vorba că vreau să-mi dai dreptate,  ci te vreau fericită. Și revenind la cele spuse, între tine și al tău trebuie sa fie o relație de back2back, de susținere continuă și necondiționată. Când intri într-o încăpere, să știi că orice s-ar întâmpla, el te susține și împreună dominați orice situație. Și hai să-ți spun un secret pe care orice manager de succes îl știe: înconjoară-te cu oameni mai capabili decât tine, care să te motiveze să evoluezi și în mâinile cărora dacă îți lași afacerea, să nu falimenteze ci să aducă profit, cel puțin la fel de mult ca atunci când ai predat afacerea. E mare har de la Dumnezeu să ai oamenii potriviți lângă tine și e o imensă binecuvântare să ai un partener de încredere și capabil să lupte cot la cot cu tine pentru un viitor puternic și o experiență de viață minunată petrecută ÎMPREUNĂ! Implică-te în viața cui crezi de cuviință. Dar iti spun ca nici măcar unul nu merită dezinteresul tau.
Așa e...
Delia dragă, nu îți trebuie un om care să îți răspundă la mesaje sau la apeluri în a treia zi după Crăciun, adică fix după ce minunea s-a petrecut...
Te bat! Frate, de unde le scoți?!
Bre, cu tine vorbesc! Bagă-ți mințile în cap și devino coechipierul potrivit, pentru ca atunci când îți vei găsi un partener pe măsură, să te considere persoana potrivită pentru el. Hai, fugi la somn că e aproape ora două.
Mă enervezi!
Și eu te iubesc. Hai, du-te la tine în cameră și odihnește-te, că doar e Sabat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)