sâmbătă, decembrie 14, 2013

Gluga de coceni

Te trantesti pe canapea agitat, nerabdator ca medicamentele sa-si faca efectul. Respiratia iti devine si mai agitata dupa ce auzi tonul de ocupat. Ii scrii un mesaj:
- Mona te iubesc!
Trei minute mai tarziu, telefonul ei tot ocupat suna. Ii trimiti un alt mesaj.
- Esti un nimic fara mine!
Ai un apel.
- Mona, de ce ma ignori?
- Mihai, inceteaza! Sunt la munca.
- Mona... vreau sa-mi iau adio. Am luat un cocktail de pastile cu Jack si...
- Esti tampit?! Nebunule, ce ai luat? Mih...
Ii inchizi brusc apelul, fara drept de veto. Mona ar fi sunat la politie, dar nu stia exact unde se afla Mihai. N-avea numarul altcuiva pe care l-ar fi putut suna in situatia asta. S-a dus de urgenta la director si s-a invoit pentru restul zilei. A luat un taxi si a plecat sa te caute.
Medicamentele incep sa-si faca efectul. Te relaxezi si iti spui multumit:
- Le-am facut pe toate. Sunt multe locuri vizitate, sunt multe lucruri facute. Am fost cineva! Dar sunt nimic fara tine...
Incepi sa plangi si racnesti:
- Monaaaaa! Te iubesc!
Faci o pauza si suspini. Vorbesti prostii. 
- Nu poti spune ca iubesti pana n-ai iubit femeia altuia. Nu stii ce-i iubirea pana nu s-a dus departe de tine aceea fiinta care este Luna ochilor tai... dar care nu mai e a ta si e cu el... Dar eu?! Eu... nu mai poot!
Dupa cateva minute de plans in hohote, se aud lovituri in usa de la intrare.
- Mihai! Mihai, deschide odata! Mihai, chem politia!
Te tarasti pana la usa, cu camasa desfacuta si pieptul ud de lacrimi, iar pantalonii sunt patati de bautura. Imediat cum ii deschizi, te plezneste zdravan peste fata.
- Mihai, te-ai tampit?! Ce-ai facut? Arata-mi repede ce ai luat.
- Nimic.
- Cum nimic, mã? Cum nimic?! Zi repede ce pastile ai luat!
- Alea de pe jos, ii spui in timp ce ea deja cauta toate blistere.
- Cretinule! spuse ea razand puternic.
- Ce-ai mã?
- Tu nici sa te sinucizi nu stii.
- Adica?
- Adica ai luat un pumn de vasodilatoatoare, aspirina si ibuprofen.
- Pai si atunci de ce mi-e rau?
- Cum ai vrea sa-ti fie, avand in vedere ca le-ai diluat cu jumatate de sticla de whisky? Hai repede la spital, ca sa n-o dai in altele, iti spuse ea schimband tonul.
- Nu merg nicaieri! Vreau sa mor! Ma doare ca nu ma mai iubesti...
- Mihai, nu incepe iar. Hai la spital si vorbim dupa.
- Nu plec nicaieri!
- Mihai, nu te mai purta ca un copil. Ai 22 de ani!
Te ia in brate.
- Mihai, am nevoie de tine sanatos. Te stiu puternic, te-am lasat puternic. Am iubit un barbat, nu o gluga de coceni. Unde-ti sunt cheile?
- In hol.
- Si masina unde e parcata?
- Vizavi. Da de ce nu ma mai iubesti?
- Hai te rog, fii intelegator. Pune-ti papucii astia in picioare si hai sa mergem.

~

Gand: Relatiile nu sunt complicate. Noi le complicam din dorinta de a potrivi realitatea cu scenariile din mintea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)