sâmbătă, noiembrie 30, 2013

Si-mi placi de atatia ani

Si-mi placi de atatia ani...


Am nouã ani si cred cã n-am sã te mai vãd vreodatã
Desi esti in a 4-a, diferenta dintre noi e nevinovatã.
Da... esti mai mare decât mine
Insã am ochi doar pentru tine.

Am doispe ani si te vad doar vara
Parinti-s cu noi prin toata tara.
Cautãm cuibul berzei si rãscolim musuroaie,
Suntem doi copii doritori de ploaie.

Am cinspe ani si am explorat continentul,
Impreunã cu tine am descoperit firmamentul.
Ti-am spus numele unei stele cãzãtoare
Visând la o zi vesnicã, nemuritoare.

Am optispe ani si mi-e viata deschisã!
Stiu ce-am sã fac, directia-i precisã:
Te urmez in studii, in pas, in miscare,
Sunt lângã tine fãrã-ncetare.

Am douãstrei de ani si-o mare durere
De paispe ani o iubesc in tãcere.
Am sufletul amar... se mãritã.
O iubesc fara milã, mi-e viata sfârsitã...

Am douãspatru de ani si sunt trist
Sã te vad langa el nu rezist!
Scoala-i dusa, deci am sã plec in lume
Am sã-mi construiesc cel mai mare nume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)