sâmbătă, noiembrie 23, 2013

In fân

Am intrat usor in camera si, datorita luminii din hol, am observat ca dormea dezvelita. Mi-am dorit enorm sa ma intind langa ea in pat, s-o iau in brate si sa adormim sub patura. Fara sex, fara sarutari, fara atingeri suplimentare. Pur si simplu sa dormim impreuna. Dar mi-a lipsit curajul sa fac asta, de teama ca s-ar putea ca prietenul ei sa afle. Nu-mi pasa de colegele ei de camera. Asta era a treia noapte din cele sase pe care le aveam de petrecut impreuna in tabara.
Am inchis usa incet, dar mi-am imaginat cum o port pe brate afara din camera si-o duc la mine in mansarda, acolo unde am fi fost singuri. Sarutul de azi din padure ma rascolea enorm si-mi provoca o furtuna de ganduri si de sentimente. A fost momentul perfect pentru un sarut cu persoana nepotrivita: pe traseu, langa o capita cu fan si cu miros de brad. Tot grupul se afla inaintea noastra, in timp ce noi ne tot opream fotografiind peisajele pastorale. M-a rugat sa-i fac o poza intinsa pe-o capita si bineinteles ca n-am refuzat-o. La coborare mi-a cerut ajutorul, moment in care.. ne-am pupat din greseala. Aveam sa regret daca n-as fi tras-o inapoi spre mine si n-as fi sarutat-o intens. Spre suprinderea mea... a raspuns la sarut si apoi a ras. Desi ne-am vazut apoi de drum ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, mintea mi-a ramas blocata pe gustul buzelor ei. Ma simteam ca dupa primul drog... Voiam o doza noua!

O consideram mult prea frumoasa pentru mine. Faptul ca era intr-o relatie, nu ma deranja foarte tare, insa nu puteam trece peste asta. Desi Roxana era genul meu de fata, nu puteam da foarte mult credit sarutului. Pe hol fiind, m-am trezit imbratisat brusc.
- Mihai, cum de nu dormi la ora asta?
Mi-as fi dorit sa fie Roxana...
- Anca! Ce faci draga mea? Imi cad ochii in gura, dar inca bantui pe aici...
Anca era o blonduta miniona, genul de fata mereu vesela, cu ochi albastri si zambet de inger. Probabil era prea mica de inaltime pentru mine ca sa-mi trezeasca interesul.
- Mihai, hai dupa mine, imi spuse luandu-ma de mana si urcand scarile spre mansarda. Mi-a deschis usa la camera, a aprins lumina si s-a aruncat in pat.
- Hai incoace, trebuie sa vorbim.
- Ia zi Ancuta, ce te framanta?
- Mihai, stiu tot. V-am vazut pe drum si... tu stii ca are prieten?
- Da, stiu de Claudiu. Dar ei doi nu prea se potrivesc...
- Pe naiba! Sa te fereasca Sfantu' sa faci vreo prostie. M-ai inteles?! Te bat cu mana mea!
- Haha!
- Mihai, nu glumesc. Esti mai bun decat...
Si n-am lasat-o sa termine ce avea de zis, pentru ca am sarutat-o. M-am trezit pleznit de-o palma peste fata.
- Bai, nu fi porc! N-am chef de glume.
- Of! Esti prea buna pentru mine.
- Hai ma Mihai! Nu-s jucaria ta. Stii ca-mi pasa de tine si de binele tau. N-as vrea sa fii strivit de Claudiu din cauza unei...
- Stiu ce zici, dar o vreau! Si in timp ce spuneam asta, o analizam pe Anca asa cum probabil cum n-o mai facusem demult timp. Un corp bine proportionat, sani generosi, piele fina si-un miros foarte placut.
- Mihai, ma asculti?
- Da Anca. Ma gandeam...
- Cred ca nu ti-ar placea sa fii in locul lui Claudiu.
- De ce? Avea dreptate, dar voiam sa stiu ce gandeste.
- Pai tie ti-ar placea ca prietena ta sa se sarute prin capite cu un tip pe care l-ati cunoscut cu doar doua zile inainte?
- Pai nu. Dar avand in vedere ca-i iubita mea, cred ca as avea suficienta incredere ca nu ma inseala cu prima ocazie.
- Asta depinde de voi si cat de bine va intelegeti, spuse ea usor enervata. Mihai, daca Roxana face asta cu tine, inseamna ca a mai facut-o si cu altii.
- Anca... hai sa nu judecam. Nici eu, nici tu nu suntem perfecti. Nu ii cunoastem foarte bine, nu stim relatia lor cum decurge. Roxana imi place mult pentru ca-i genul meu: amuzanta, spontana, energica.
- Mihai, Roxana e intr-o relatie. Tu spui ca-ti place, dar n-ai zis tu ca n-o cunosti suficient de bine?
- Anca. Si daca ei sunt certati? Daca ea a vazut in mine ceea ce isi doreste? Poate chiar ne potrivim. Amandurora ne place fotografia, rade la glumele mele si atat cat am vorbit, pare interesata de pasiunea mea pentru moluste. In plus, eu am un metru nouazeci si ea cam unul optzeci...
- Bai Mihai, iar gandesti cu ce nu trebuie. Hai las-o balta! Ma duc la mine-n camera. Imi pierd vremea cu tine.
Fata de Anca nu-mi era rusine. Simteam ca pot sa fiu eu insumi langa ea. Ciudat sentiment...
- Anca, nu pleca.
- Mihai, trebuie.
- Hai sa ne spalam pe dinti.
Mi-am luat periuta si in timp ce-o asteptatam la usa ei, gandul imi era la vorbele Ancai despre Roxana. Am mers impreuna in baia fetelor si in timp ce ne curatam dintii, ma tot uitam la ea in oglinda, neinteresandu-ma insa tehnica ei de periaj.
- Ne sta bine impreuna.
- Mihai, de ce faci asta?
- Fac ce?
- De ce esti rau cu mine? Uita-te cat clabuc am facut.
- Si nici nu esti chiar asa de micuta.
- Stau pe varfuri.
- Ai cuvinte potrivite.
- Fac integrame.
- Esti sarcastica.
- Invat repede.
- Si ai un fundulet tare dragalas, i-am spus ciupindu-i fesa dreapta.
- Mihai! Si m-a plesnit puternic pe spate.
Dupa ce si-a clatit gura, am luat-o repede in brate si-am sarutat-o. Am urcat-o pe chiuveta si am continuat sa ne sarutam.
- Mihai... Nu pot.
- Am fost un prost. Anca, te vreau!
- Nu Mihai, nu. Tu o vrei pe Roxana, mi-a spus in timp ce ma impingea la o parte.
- Roxana il are pe Claudiu. Tu ma ai pe mine.
- Mihai, esti nehotarat.
I-am zambit cu drag, realizand in mintea mea cat de penibil sunt si cat de mult mi-a luat sa-mi dau seama ca-mi doream o drama. Da, imi plac dramele pentru ca ma fac sa ma simt barbat. Insa cu Anca langa mine nu eram la fel. Eram mai bun.

Am luat-o de mana si-am dus-o la ea in camera. Mi-a spus in soapta "Noapte buna", dar n-am vrut sa plec. Am inchis usa in urma noastra si am asteptat. Ea s-a urcat in pat si eu am invelit-o imediat. Imediat apoi m-am asezat langa ea, desi a incercat sa ma dea jos cu forta. Am stans-o in brate si i-am soptit ferm:
- Dormi!
- Mihai!
- Anca, vreau doar sa dormim, nimic mai mult, nimic mai putin; i-am soptit in timp ce in mintea mea ma felicitam pentru curaj si pentru cea mai buna decizie luata in ziua respectiva.
- Mihai!
- Nuuu... am raspuns pe trei sferturi adormit.
- Mihai! Mihai, trezeste-te odata!
- Anca... De abia am adormit.
- Mihai, trezeste-te. Am ajuns.
- Unde?
- Hai da-te jos din masina. Am ajuns in tabara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)