marți, ianuarie 01, 2013

Prima din 2013

Romania mi-o imaginez ca fiind o frumoasa, dar trista si batrana dama de companie, foarte slaba (aproape anorexica), imbracata in haine de majoreta, ce rosteste aproape surd: "Hai cu mine sa ne distram. Am foarte multe trucuri de oferit, iar experienta bogata cu puternice legaturi internationale, ma recomanda pentru a-ti oferi placeri de neuitat."
(Aceasta ilustratie mi-a trecut prin minte in timp ce ma indreptam spre casa de la Maneciu)


Buna ziua. Este 1 ianuarie 2013 si... cu fiecare Revelion ce trece, ma astept ca dupa momentul zero, ceva spectaculos si miraculos sa se intample. Toti ne dorim bucurii si speranta, iar odata cu trecerea dintre ani, ne-am dori ca cineva sa ne apese un buton si, brusc, sa fim mai buni, mai iubitori, mai fericiti, mai avuti, mai intelepti, mai stapani pe sine. Din pacate, niciodata nu se va intampla asta. In schimb, Dumnezeu ne va crea ocazii pentru a dobandi si a ne educa rabdarea, dragostea, mintea.
Pentru noul an va doresc sa fiti mai intelepti, stapani de sine si iubitori de aproape! Toate cele vune de Sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)