sâmbătă, aprilie 13, 2013

otrava

Ne pricepem mai mult la relatiile altora decat la ale noastre, din pacate. Din pacate, are dreptate.

Nu stiu in care moment al vietii tale ai intalnit acest blog si aceasta postare, insa aseaza-te bine in scaun si gandeste-te la cum ai ajuns astazi-aici. Nu-mi spune: pai.. am cautat izmene si am dat de blogul tau. Nu la asta ma refer, ci la acele lucruri care au sapat in tine precum apa in stanca. Bradul ajunge sa fie falnic dupa ce se lupta cu zapada, cu vantul, dar si cu alti brazi, in a beneficia de cat mai multa lumina. Altfel spus, viata ta este o competitie continua, dar spre deosebire de brad, nu cu altii ci cu tine insuti.Lasa de-o parte gandurile din categoria "Cum ar fi fost viata mea daca... " Te rog, potoleste-te! Iti otravesti singur sufletul. Mai bine te-ai gandi: cum ar fi viitorul meu daca mi-as pune viata in randuiala?Respiri greu... Ti-e teama sa adormi...Oare va disparea totul odata cu noaptea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)