sâmbătă, august 18, 2012

Te iubesc (I)

Te iubesc!
Doua cuvinte care te poarta din Iad in Rai, ca mai apoi, uneori, sa te trimita inapoi in adancurile disperarii...

Iata cateva cazuri de reactii provocate la auzul acestor cuvinte controversate:
a) Asa de repede?! Ah! Zi, ce vrei de la mine?
b) Minunat! Si eu te iubesc. Te-as strange in brate atat de tare; pana cand inimile noastre batand in sincron, ar deveni una singura.
c) Mincinosule! Mi-e sila de tine! Candva cuvintele tale imi trezeau sentimente de placere inefabila; dar acum imi provoaca doar dezgust. Inceteaza cu minciunile! M-ai ranit destul, porcule.
Uneori, il rostim pe post de calmant, pe un ton familiar, menit sa exprime afectiunea dintre cele doua persoane: "Sa stii ca indiferent ce va fi, eu te iubesc. Am incredere in tine si nu imi este rusine sa iti merg alaturi in viata."

-va continua-
BB®

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)