joi, iunie 28, 2012

Hyde Park - Di

Dupa munca si rasplata :D
Sunt in Hyde Park de aproape o ora. Am iesit sa ma relaxez dupa o zi de munca plina de 'romani.'
Imi place enorm de mult parcul pentru ca ofera o paleta larga de activitati de recreere.
M-am oprit langa un monument unde un artist plastic octogenar (probabil) transpune pe o foaie de hartie culorile imprimate parca pe retina sa.
Oare cum e sa privesti lumea prin ochii unui artist care 'le-a vazut pe toate'?
Incepe o petrcere privata aici si trebuie sa ne deplasam.
Acum sunt la Fantana Memoriala a Printesei Diana si pana astazi, niciodata nu mi-am imaginat ca voi avea ocazia sa-mi balacesc picioarele in apa fantanii. Dar se pare ca asta e un lucru destul de banal pentru londonezi... Apa este rece (ca de munte), dar asta nu opreste 'dezmatul.' Langa mine, in stanga, se afla un cuplu de nemti ce isi lasa bebeii sa isi faca de cap, in pielea goala, prin apa fantanii. Hahaha!
Oare asa sunt nemtii caliti de mici?!

Sent using BlackBerry®

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)