vineri, iunie 08, 2012

Egal

În unele seri, am putea paria că mâine va fi Crăciunul. Căutăm alternative la fericire şi ne dorim tare mult să zburăm de casa.
La început era nimic. Nimic din toate astea. Nici motive să te bucuri, nici cu cine să te bucuri. Dar te aştepţi ca minunea să se întâmple curând..
...
În drum spre casă am făcut o plimbare prin Hyde Park (programată pentru aseară). Ştiam destul de multe informaţii despre acest parc încă din facultate, dar nimic nu se compară cu realitatea. Impresia a fost maximă în momentul în care am alergat gâştele. M-am aşezat pe un ponton în apropierea Fântânii Memoriale a Prinţesei Diana, iar ratele au venit curioase la mine în timp ce imi puneam gândurile în ordine. Pentru mine, astfel de momente sunt de nepreţuit.
Toate zilele sunt egale, dar niciuna nu este la fel. Sunt zile bune şi zile rele, zile periculoase şi zile de odihnă, dar toate zilele merită că fi trăite cu zâmbetul pe buze.
:) :D C: [:
Weekend plăcut va doresc! Pupati-va pe frunte din partea mea. Dacă nu reuşiţi, încercaţi pe ceafă.

Un comentariu:

mia spunea...

Frumos,imi place cum se vede lumea prin ochii tai :)

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)