duminică, iunie 17, 2012

Despre oameni proşti şi oameni obişnuiţi

M-am săturat de oamenii proşti!
Gata! Nu îi mai suport!
...
Nu-mi plac oamenii plini de prejudecăţi.
Nu-mi plac cei care se panichează din orice nu-i sub controlul lor.
Nu-mi plac ce-i care nu au simţul ironiei (cel puţin un minim necesar) sau măcar al umorului.
...
Mda, hai sa trecem mai departe.
...
Sunt în metrou la Oxford Circus şi observ câteva feţe ce le-am mai întâlnit de-alungul timpului tot în The Tube.
Un tip în stânga mea, lângă uşa, are o pungă pe care scrie Ben's Cookies.
Păi să mi le dea odată! Yummy!!
Câteva persoane mi-au câştigat simpatia pentru că lecturează diferite cărţi: Spiced Life, The Dawn, Little Secrets etc.
Mă simt ca într-un film indian! Hahaha! Lângă mine discuta 5 indieni şi mă aştept ca din moment în moment să se ridice toţi pentru a executa un dans pe sincron. Jay ho!!
:)))
Am coborât. Va pup. Imi vine autobuzul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)