vineri, iunie 08, 2012

Aglomeraţie la metrou.

7.25 - Natura îşi urmează cursul: dimineaţa unii se trezesc să plece la muncă, alţii se trezesc din beţie.
În drumul tău spre oriunde-mergi, întâlneşti doar feţe triste şi oameni obosiţi. Mulţi (poate chiar majoritatea) sunt panicati de gândul şi grija zilei de mâine. Ştii că şi tu eşti neputincios în ceea ce priveşte siguranţa ta viitoare, dar faci tot posibilul ca gândurile tale negative să nu-ţi acapareze gândirea şi continui să trăieşti cu speranţa unui viitor mai bun.
Queensway. Pentru că sunt prea multe trepte de urcat, am preferat să iau liftul. Toţi ne-am înghesuit până când 'tanti din aparat' a spus să eliberăm uşile pentru a permite ascensiunea. Un britanic iritat de faptul că cei din capăt nu înţelegeau mesajul sonor, a strigat către ei: 'Dacă engleza vă este limbă străină, ce mai căutaţi în ţara asta?? Lăsaţi-ne să urcăm.' Deşi mi s-a părut agresivă şi rasistă atitudinea lui, asta nu m-a oprit să îi dau dreptate. Dacă nu intelegi nimic din ce spun, ce cauţi aici? Apoi m-am gândit la o paralelă pentru viaţa personală: la fel facem şi cu cei din anturaj, cu cei care nu ne înţeleg limbajul şi sunt străini de lumea noastrăîi; pe aceştia îi indepartam agresiv şi fara drept de replică.
...
22.25 - Stau în staţie la Queensway aşteptând metroul pe Central Line ce are întârzieri datorită unor inundaţii în zona Stratford. A fost o altă zi lungă, dar mai liniştită decât cea de ieri. Am vrut să fac o plimbare de seara prin Hyde Park, urmand apoi să iau metroul de Picadilly din Hyde Park Corner, dar nu mică mi-a fost uimirea când am observat porţile parcului închise. Da, se pare că în Londra parcurile se inchid pe timpul nopţii, pentru a evita vagabondajul. Sunt curios ce se întâmplă dacă eşti deja în parc şi rămâi închis ... ?!
...
A venit metroul. E foarte aglomerat şi e plin de tineri, majoritatea fete uşor ameţite... Sunt curios cum se va descurca municipalitatea dacă astfel de evenimente vor apărea pe perioada Olimpiadei ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)