miercuri, iunie 02, 2010

Testamentul unui tată

Am vazut aseara filmul JOHN Q si mi-a ramas in minte "testamentul" lui John Archibald , personajul principal, acel tata indurerat de suferintele fiului sau si impovarat de indiferenta autoritatilor.


"- Trebuie sã-ţi spun câteva lucruri.
- Bine, tatã.
- S-o asculţi întotdeauna pe mama ta. Înţelegi? Fã ce-ţi spune ea sã faci. Îţi e cea mai bunã prietenã. Spune-i cã o iubeşti în fiecare zi.
- Bine, tatã.
- Bine, eşti prea tânãr pentru fete acum. Dar... va veni momentul; şi când va veni, sã le tratezi ca pe prinţese... pentru cã asta sunt.
Când spui cã faci ceva, îl faci. Pentru cã doar cuvântul e garantul tãu şi e tot ce ai.
Şi banii... Ascultã, sã câştigi câţi bani poţi dacã ţi se oferã ocazia. Câştigã câţi bani poţi. Sã nu fii prost ca taicã-tu. Totul e mult mai uşor cu bani, fiule.
Sã nu fumezi. Sã fii bun cu oamenii. Dacã cineva se pune cu tine, despre asta am mai vorbit... sã nu te laşi şi sã fii bãrbat.
Şi... fereşte-te de lucrurile rele, fiule. Te rog, nu te bãga în lucruri rele! Sunt aşa de multe lucruri bune pentru tine! N-am sã te pãrãsesc niciodatã.
Am sã fiu întotdeauna cu tine, aici, înãuntru (n.r. în inima lui)
Te iubesc, fiule. Ne vedem mai târziu."

Un comentariu:

Rahela spunea...

Cred ca sunt cele mai frumoase sfaturi pe care le poate da un tata copilului sau.

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)