vineri, decembrie 25, 2009

Hai sa te impodobesc

Anul acesta am impodobit bradul impreuna cu prietenii, dar nu la vre'unul din noi acasa, ci la un iubitor de colinde... A fost o experienta foarte placuta sa ajutam 3 copii sa puna beteala si globulete intr-un "pom de Craciun".
Cand ma gandesc la Craciun am in minte 3 identificatori: cozonac, cadouri, brad.
Iarna este concentrata intr-o singura saptamana din an: 24-31 decembrie. Muncesti un an ca sa te poti bucura in familie, de Craciun.
Care este farmecul acestei perioade de "Sarbatori"?
Toata aceasta perioada deosebita din an se datoreaza Lui. Noi pe Iisus il sarbatorim!



 

Un comentariu:

Mihaela spunea...

multumesc pentru ca ai postat doua din cantecele mele prferate!!!:*:*
(desi la OH Holy Night imi place mai mult interpretata de Celine Dion)

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)