duminică, noiembrie 22, 2009

E greu să fii original?


"A good example is the best sermon." Anonymous


- Dom' profesor! Ce mai faceţi? N-aţi mai venit pe la noi...
Cu siguranţă că nu am fost cel mai bun profesor pentru elevii mei, dar i-am câştigat ca şi prieteni. Am râs, ne-am certat, ne-am distrat, ne-am plimbat, am discutat şi am învăţat unii de la alţii (ce, credeai că există vreun "costum special de profesor" cu care odată îmbrăcat, devii super-profesor ?!).


Da, sunt profu' de desen şi o să vă fie tare dor de mine.
Sau deja vă este ?!?


Iată aici câteva poze din timpul profesorelii.
Şi o reclamă specială:

Un comentariu:

Irina Cristescu spunea...

Te aşteaptă un premiu pe blog-ul meu! Go check it up! :)

Trimiteți un comentariu

Comenteaza linistit


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's other 4,648,395 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, October 14, 2009 at 09:23AM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network)